ey sätt dig ner och softa

"på norrby hänger ofta"
Det va otroligt längesen jag lyssnade på "akta er för norrbyer" så idag kände jag att det va dags.
Tyvärr har jag inte längre dissen som nån grupp från gbg gjorde, nån som har den tro?

Och nu till nåt lite mer normalt haha. Det går framåt med mitt pluggande tror jag väl, men vet inte om det jag skriver är pure shit eller inte. Det återstår att se. Efter att ha suttit still ganska länge har jag nu överskottsenergi och diggar till "surfin bird", som kan va den bästa låten ever, speciellt om man har sett family guy avsnittet när peter blir besatt av just den låten.

För övrigt har jag insett att jag älskar snö. Jag mådde tusen gånger bättre igår efter att ha varit ute i snön ett antal timmar, och jag hade verkligen saknat det om jag inte fått se/uppleva snö alls den här vintern. Jag har inget hopp om snö i London, även om 10 pers fö några dagar sedan uppdaterade sin facebook status med "OMG SNOOOOW WIIIE" eller "FUUUCK SNOW, I WONT BE ABLE TO DRIVE BACK TO KINGSTON!". Britter ser cirka två centimeter snö, som ändå inte ligger kvar över natten som nånting stort. Antingen blir dom glada, eller så är det "chaos". Inga bussar, inga tubes. Ganska löjligt för oss svenskar för jag har iaf för mig att de flesta vintrarna av mitt liv har iaf betytt åtminstone en månads snö sammanlagt? Jag kanske romantiserar min barndom, eller så bodde jag norr om götaland allt för länge.

Nu ska jag slänga ner all min tvätt till pappa, vilket är ungefär allt jag hra med mig och allt jag har köpt och använt, allt för att dra ut på tvätten back in kingston så länge som möjligt.
Jag läste en artikel om Danny Saucedo (idoldanny) (jaja, alice tidning haha) idag och han blir också arg hela dagen när han tvättar.
Kändes skönt att veta att jag har ytterligare en tvättsoulmate haha.

Nu ska jag ner till familjen en stund, sen ska jag försöka göra klart allt plugg jag kan idag för att ha dom två sista dagarna helt lediga här.
Då ska vi försöka äta på eest som sist vi va där hade slut på sushi... välplanerat haha!
Jag ska också njuta av snön, att bli omhändertagen, träffa folket här samt handla lite mer billiga kläder och skor.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback