turn it around

Haha, igår va jag väldigt personlig här, men men det kan jag väl bjuda på, speciellt eftersom huvudpersonen inte förstår svenska :)
Men idag mår jag mycket bättre, behövde verkligen dö lite igår och få ur mig allt på en gång.
Och hur skulle jag inte kunna må bra när vi ska till barcelona imorrn? :D
Lovely!

Idag har jag gått till doktorn för min hosta som aldrig går över, och för att lindra den fick jag... näsdroppar?
Hahaha ne det gårinte ihop för mig heller, men sköterskan förklarade att det kan va nåt med mina bihålor, ok ärligt talat så fattade ja inte exakt vad hon menade, men jag är villig att prova det iaf haha.
Sen skrämde hon upp mig lite så det kanske är dags att ta menegitissprutan?
Får se hur jag gör.

Men okej, Barcelona imorrn, vi ses på tisdag kväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback