happy halloween

kom precis hem och har av nån anledning energi över, så lägger den på att slänga upp lite bilder här:'


Kinga och Jamie hahaha, båda klockrena costumes

Viking it upppp

Paraden i New Paltz, sjuuukt mycket folk

Gillade South Park-maskerna

DEN BÄSTA OUTFITEN JAG NÅNSIN SETT OMFG - det ÄR ju alan från the hangover.
NEJ det är visst inte det. men fyfan vad bra den ääääär, kinga ba OMG ALAN! hahahah.
fortsättning följer med honom, men jag hoppas ni lägger märke till att tshirten är IDENTISK haha.

matt, jamie, jaimie, kinga, moi

thom och eli

Kvällens näst bästa costume - killen va iklädd ett DJ-bås, det kallar jag kreativitet


Jag är ganska predictable, men blev ju bra bakgrund haha

Pimp my boots och vingel haha

HAHAHAHAH

Party in the USA

VI HITTADE ALAN hahaha, det här kan va en av mina favoritbilder nånsin.
Jag älskar den här mannen av hela mitt hjärta!

hhahahaha, jamie aka giant chicken från family guy träffade peter griffin och got into a fight

Suddigt på dansgolvet

Happy Halloween!

Kommentarer
Postat av: vicky

HAHAHHAA i love your helmet :D

Postat av: tea

HAHAHAHAHA älskar ketchupbilden hahahahaha <3333

2009-11-03 @ 23:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback