meteor shower

Om några timmar är det tydligen "one of the biggest meteor shower events of our lifetime."
Coooooooolt, hoppas jag lyckas hålla mig vaken och se det.
The peak här är estimated mellan 3-5 på natten så det känns inte helt överkomligt, men ska nog ta en tupplur snart.
Det känns rätt värt att se liksom.

En annan överväldigande nyhet är att julmusten hotas av brist på flaskor.
Panta mera please, julsverige utan julmust klingar inte vackert i mina öron.

Idag hörde jag två hippies på starbucks snacka, och dom täckte följande samtalsämnen under 30 minuter:
kemiska grundämnen, de sju underverken, 9/11, droger, abort, och politik i allmänhet.
Bättre än TV. Lärde mig en hel del, jag tror att hippies är min favorit samhällsgrupp i amerikatt haha.

Arrivedeciiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback