spot to the fy

Nu har jag spotify igen, det gjorde min dag, samt gör att jag är still going strong nu klockan 01.15.
Dricker tranbärsjuice, tittar på bilder och avslutade precis en dikt om svininfluensan som ni kan hitta på
http://elzapell.wordpress.com .
Den ska workshoppas imorrn 09.25, hell yeah haha.

Annars har jag varit ganska så ineffektiv idag jämfört med målen jag hade.
Ugh.


jag + citron


en god vän


<3


mamadou (typ coolaste människan jag känner haha, men han chockade mig i helgen när han kunde HELA texten till chers i believe hahahah), jag och yaman.


Jag, jamie och yaman, i bakgrunden: källare som nästan blev busted TVÅ gånger av polisen när vi va där.
När vi stod i kön till ölen frågade matt mig om jag tyckte vi borde gå, när det verkade som om det skulle komma poliser, varpå jag svarade "no, i dont really care if i get deported" och precis då sänktes musiken lite, och personerna bredvid mig gav mig lite konstiga blickar hahaha. Jag skojade faktiskt... nästan... ;)

God natt folks!

Kommentarer
Postat av: h0nungen

hahahahaahha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback