babababa

Pjäsen var bra, lite förvirrande from time to time, men huvudrollsinnehavaren, my oh my vad hon var bra!
Jag undrar vad det blir av alla begåvande skådespelare och skådespelerskor, tyvärr är ju inte efterfrågan lika stor som utbudet av dom (tack monica tengling för dessa termer huh...).

Nu har jag kollat på lyxfällan på mitt älskade tv3play, ätit en brownie och druckit chaite, mmm. Att klockan är tjugo i ett på natten och jag börjar åtta imorrn är en liten parantes.
Idag insåg jag igen hur mycket jag saknar mina älskade babes i london och där hemma.
Puss på er, i mängder! Men det är faktiskt bara två månader och nio dagar tills jag kommer hem nu, tiden går väldigt fort. Och familjen, jag önskar dom bodde ett stenkast bort från mig hela mitt liv om jag ska vara ärlig. Tack internet, tänk om jag hade varit tvungen att vänta på brev, snacka om frustrerande!!!


Italienska är fint btw. Hett också.

Men det är ju spanska också. Fick ett livstecken idag, tack för det. Eller nåt.


Åhhh imorrn har jag inte så mycket planerat men det som står på schemat just nu är:
1. vakna och få en tråkig lektion överstökad - och pusha mig själv att prata med en efter det.
2. smuggla in knäckebröd i cafeterian och äta en svennefrukost, själv dock för ingen annan har tidiga classes på fredagar, men det kan vara ganska skönt det med.
3. käka indisk middag - curryyyyyyy, oh rearry? hahaha, undrar hur många skämt om yaman som kommer komma upp och hur många gånger han kommer säga "fuck you im not indian". ska bli skoj!

Förresten, lyssnade på den där låten som lars sökte till idol med, rejected love, och den killen är fan smart! Riktigt bra text, gillade speciellt "silence is a voice of an equal choice". Hoppas han blir känd haha.

Jag är inte så organiserad idag eh?
Men jag är iaf den enda av oss typ 15 pers som inte har fått en notis om olaga alkoholinnehav!
Inget RD-möte för mig so far, orright!

Natti!

Kommentarer
Postat av: h0nungen

aww babe

<333333333333333

Postat av: vicky

saknar dig meeeeeeed <333333333333333

2009-10-09 @ 17:50:54
URL: http://vix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback