bet your bottom dollar

Nu är det precis 12 timmar sen jag klev ur sängen.
Klockan är tjugo i två på natten. Så det kan bli, och jag har verkligen ingen anledning till detta. Vaknade en timme tidigare ungefär, men ingen skulle äta brunch förrän 1.30 så jag tänkte what the heck, ligger väl kvar här då.
Efter brunchen, som verkligen inte imponerade på mig idag, hasbrouck shape up, så pluggade jag lite, ute i solskenet. Till min stora förtret lyckades jag inte connecta till wireless, och till slut gav jag upp och accepterade att det krånglade. Kom tillbaka till mitt rum och det funkade inte där heller. Jag upptäcker att jag råkat "stänga av" wireless assistant............ Suck haha.

Hade lite lösa planer med en viss person i EFTERMIDDAG, vilket vi verkade ha olika åsikter om hur det defineras haha. Jag var lite schizo och initiated sth men bestämde mig sen för att play the game och inte vänta på nåt. Det funkade riktigt bra och det irriterar mig även om det gjorde mig glad att personen i fråga försökte mer än jag trodde, såklart. Imorrn då kanske! Ikväll hade jag nämligen planer att äta middag med lite folk, för att fira matts och yamans födelsedagar ihop. Imorrn ska vi överraska matt, men det visste ju inte han när han drog ihop detta, uppenbarligen. Jag åt en vegetarisk panini, som man såkalrt får med pommes här. Jag klagar inte, men portionerna här är verkligen enorma. Och låda att ta med sig hem kan man fråga om vart som helst. Jag åt dock upp mitt. Sen hände nåt konstigt - det fattades typ 15 dollar i notan. Ingen förstod hur det kom sig - det va ju som att en person itne hade betalat helt enkelt. Jag kan inte för min vildaste fantasi försöka lista ut vem i gänget det kan ha varit. Det skrämmer mig faktiskt. Nee, ingen av dom 10 personerna tror jag skulle göra nåt sånt med flit, och nån skulle väl ha märkt det? Jag, och alla andra, fattade verkligen nada. Skumt!


Pluggandes/läsandes glamour i söndsgssolen. Angela i bakgrunden


Efter middagen, yamans place. Ja, vad ska man säga, jamie tar fram dom bästa sidorna hos mig?
Detta är också ett smärre mysterium. Jag vet mycket väl att min färg på naglarna idag är rosa. Varför in hell är den svart där???

Okej jag måste nog sova... Full dag imorrn, har fortfarande 500 ord till sista lektionen jag inte har gjort.
Håltimmmestressplugg helt i onödan hell yeah.
Men jag tyckte om den här dagen ändå
And you're only a day away.

Mysteriet löst - jamie hade photoshoppat bort röda ögon och då försvann det rosa nagellacket också haha.
It's all good in the good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback