but it's all in your head, no matter what you think they said

Jag skrev ett inlägg igår, men det verkar ha försvunnit nånstans, jag va sjukt trött så jag kanske råkade kryssa fönstret.

Och nu har jag verkligen ingen lust att skriva.
Jag fick en uppenbarelse igår och den var allt annat än rolig.
Nåt utav det värsta som finns tycker jag är när man har gjort något som är så långt ifrån en själv det bara går, och sen får man inte ut något av det. Lite så känner jag nu, och lite försent känner jag det tror jag.

Annars var gårdagen mycket bra.
Tog en morgonfika med pappersvikaren. Visste väl att han va intressant ända sen han hjälpte mig hitta till rätt klassrum och sen han vek dom där jävla blommorna haha.
Sen cyklade kinga och jag till mohonk preserve, ett naturreservat utanför new paltz. Det var otroligt avslappnande, så fort jag befinner mig i skogsmiljö blir jag hundra procent avslappnad. Dom enda människorna vi träffade på var ett medelålders par, och dom träffade vi när vi hade åkt hem och satt oss på starbucks också haha! Lite roligt, typsikt amerika, först naturliv - sen direkt till starbucks för en grande latte haha. Sen va det taco tuesday med gänget.

Idag var jag leeedig, så jag sov länge, skickade ett stort paket hem inför alice och pappas födelsedag, åt lunch med lite folk, snackade med familjen i webcam, sittandes UTE i solen - var typ 20 grader idag och imorrn ska det bli 23! Sjukt, det snöade ju förra veckan. Jag klagar inte dock, gud vad skönt, två dagar till i ballerinaskor kan detta betyda.

Min vikinghjälm är påväg nu förresten. Halloween, hell yeah haha.
Jamie och Kinga har dom bästa outfitsen dock, min är mer snygg än rolig.

Nu ska jag titta på ensam mamma söker, läsa tre stories inför imorrn och sen får vi se vad kvällen bjuder på. Antagligen ingenting eftersom alla utom jag måste plugga för midterms haha. Men jag klagar ärligt talat inte på lite ensamtid, jenna är inte ens här woop!

God natt på er där hemma!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback