i have always tried to seem, even as when i feel mean

Tröttttttttt.
Halsont.
Irritation.
Klockan är ett på natten och jag börjar 8.
Dagen och kvällen var bra, just nu lackar jag bara på allt så ni får bilder från matts surpriseparty istället:




alltid mysigt med bilder underifrån........

nån måste ju vara exalterad haha.

godnatt kära vänner, jag saknar er.

eller just det, dagens goda gärning.
min creative writing lärare klagar jag lite på ibland för han är ganska speciell.
men jag ska försöka att aldrig göra det igen, för idag pratade jag med honom efter lektionen och sa att jag bara har två CW-klasser som passar det jag skulle ha gjort i kingston något sånär, men aldrig kommer att få plats i dom eftersom vi registreras sist och det bara är 20 platser i varje. jag gick till honom då han hjälpte mig att slinka in i klasserna jag har med honom nu den här terminen. och det enda han sa va "do you prefer drama or poetry?". jag sa drama, och han sa "but you know that means you will have to stand me another semester?" jag skrattade och sa att det var okej. "so it's as easy as this, i decide who gets into that class, and if you want it you're in it. have a nice day and relax!". jag kan inte uttrycka min tacksamhet, han har liksom 100 elever, och jag skulle gissa att ganska många vill gå vidare med antingen craft of drama eller poetry, och jag har definitivt inte dom bästa resultaten och ändå va det bara vips så va jag all set. ååååh, ibland är människor snälla! :) tänk om jag kunde få det så lätt med journalistiken, men no way josé... senare problem dock.

natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback