it's a little thing we make

Två flugor i en smäll - två av dom värsta sakerna jag vet inträffade precis:
1. Jag tvättar
2. Brandlarmet satte igång.

Det är inte på långa vägar så hemskt som i clayhill dock, men det tjöt på rätt bra och nu har jag ont i öronen. Självklart en fire drill... lite väl tycker jag, det är ju midterm week ffs och klockan är snart elva.

Idag har jag släpat mig själv till tre lektioner, va väldigt nära på att skippa iaf en, men är glad att jag pallrade mig dit för det va inte så jobbigt, men jag hostar en del. Sen pluggade och chillade jag ute i solen med jamie, jaimie och yaman, därefter en lång middag och lite allmänt häng. Jag var jaimies subject i en film hon gjorde, jag vet inte riktigt vad det gick ut på, men jag hade iaf på mig en obamatröja i en scen, drack ur en obamakopp i en annan och tittade på ett obamaklipp på youtube i den tredje hahaha. Sen, vilket är nu, gick jag hem för att tvätta och försöka få lite annat gjort. Jag har verkligen noll pluggmotivation. N o l l. Och just nu har jag alldeles för många tankar i huvudet. Jag hoppas att det inte är som jag tror och ingenting behöver bli komplicerat för det är det sista jag vill.

Neee, nu lyssnar jag på melissa horn och blir depp och längtar efter nån. Igår och idag under dagen lyssnade jag på elin sigvardsons och lars eriksons duett, efter jennicas tips, och blev glaaad och längtade efter samma nån haha. Musik gör så mycket. Men vad jag än lyssnar på och vem som än ler mot mig, flörtar med mig, skrattar med mig, tar hand om mig, eller kramar mig här så är det samma nån jag saknar. Det är bara så det är, men jag är faktiskt glad över det och att det inte förändras, det kanske är meningen att det inte ska det.

Blö, tvätten väntar och jag är jättesentimental så ska lägga in lite bilder från helgen då, för att göra detta roligare både för er och för mig.


food shopping (just det, här sitter spännisen som tjatade om cultural differences hahah, är väl rätt uppenbart vem, enda killen)

coolness

matt, också coolness haha










Yeep, så var det med det. En lång vecka väntar och jag måste verkligen inse att jag inte är på sommarläger och få tummen ur. Det gick ju så bra ett tag, men det va när jag hade tråkigt haha, precis som när jag inte hade internet i två månader hösten år 2006 och gjorde alla mina memorykort till biologin hahaha.

Imorrn - en lektion, det ska väl gå bra. Snälllaaaaaaaaaa, låt mig komma dit imorrn klockan 8 totalt död och ha ett mail i min inkorg som får mig att le som förra veckan. Love ain't nothing you can take - it's a little thing we make.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback