one sunny day the world was waiting for a lover

Indiska maten igår va en hit! Dom va visst från bangladesh dom som jobbade där, så yaman kunde snacka med dom - det ledde in the end till att dom hatade honom för han va rätt krävane haha, men men, ska lätt gå tillbaka dit, fanns typ 20 veggierätter.


eli, hanna, yaman, teresa, mamadou, angela, jaimie, jag, jamie, och matt bakom kameran.

House party, tyckte synd om hosten tills jag träffade honom, han var helt i extas, trots att det enligt mig verkade spåra ur något haha, bild kommer.

Hahahahahaha. Yeah, det är inte glamlivet jag lever som ni ser.
Men har börjat förstå charmen i beer cags (en liten, men mycket viktig parantes: mange schmidt skrev på min vägg på facebook idag angående new paltz och beer hahaha check it out!!!) nu, fyfan vad det ser äckligt ut dock haha. Det regnade btw, därav att alla är blöta...

teresa och angela - jag är så avis på deras cheerleader-smile-ability på ALLA kort haha.
detta är två av dom få amerikanska tjejerna jag tycker om att spend time with so far - grattis haha!

Vad vore en fest utan att westside kort med mamadouuuu!
Som sagt - regn!

eli, värden, JACK BLACK hahaha, nee ryan heter han, men han är en av jack black kopiorna, inte den som är mest lik dock, och jaimie

Jaimie va ganska rund om fötterna och när den här killen, värden, gick förbi skrek hon
"ey, you with the wife beater top, are you gay?"
HAHAHAHAH, jag trodde jag skulle döööö. Tack och lov hörde han inte, och sen blev han vår vän hahaha.
Jag tror han bjöd oss tillbaka dit nån dag, men jag minns inte när, vad han heter eller exakt vart vi var haha, så får väl se hur det blir. Och just det, när jag va påväg ut och stod på verandan träffade jag pappersvikaren haha, han får gå under den benämningen. Skulle väl kunna beskriva honom som en mycket intressant man haha.

Gårkvällens bästa citat, tillsammans med jaimies wife beater haha, var jamies (killen alltså haha..), då han sa att hannah hade stora ögon och ba "i mean that's a good thing, it's eh... less asian" HAHAHAHAHA. Score!
Personligen är jag rätt säker att han tycker asiater är heta dock, så inget illa menat hahaha.

Nu är klockan snart tre och jag har inte gjrot nånting mer än att ätit brunch. Dom andra är vid lake minnewaska nu, men jag dissade, för att bli av med min förkylning och för att jag verkligen måste även get that writing on. Men ikväll blir det partej igen, yeey!

Kommentarer
Postat av: Jennica

HAHA killen var ju jättelik Jack Black, hilarious!



Tack för kommentarerna, vad snäll du är:)

Postat av: vicky

HAHA tack for att du klargjorde det med ogonen :D

2009-10-12 @ 12:29:23
URL: http://vix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback