party in the usa

Jag är grymt schleten idag. G r y m t. Blev nog inte så botad igår, men väldigt kul va det!
Lite för kul haha, men tack vare att jag hittat underbara människor att umgås med så funkade det ändå.
Idag har jag verkligen inte gjort nånting vettigt, snörvlar och har mig. Det är parent weekend nu, så det är jättemkt folk här, och jag blir något avis på dom som har sin familj här. Haha imorse när jag vinglade ur sängen till badrummet gick jag nästan in en äldre, elegant kvinna - jag hade rufsigt hår, smink från gårkvällen i ehla ansiktet, uppenbar bakishet och tröjan ut och in hahaha. Trevlig morgonstund för oss där. Men okej, jag ska skriva mer om helgen imorrn för nu ska jag iväg igen (jag vet det är dumt men det är bara på helgerna man kan festa här och ja vill verkligeeen) med samma gäng som igår typ. Igår såg vi ut såhär:


yaman, jag, mamadou (definition of coolness haha), jamie, jaimie och matt.

Ikväll vill jag verkligen dansa!
Som Shire säger:
Ha det bäst, gå på fest, dansa mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback