snakes are sensual

Fyfan vad det har blåst idag, det var lite som i Barcelona, att jag tänkte "det här är lite konstigt, men det är säkert ingen big deal" för att sen gå hem och se på nyheterna att det har blåst ner träd överallt och massa folk är utan ström. Sedär ja. Här har det blåst ner ett träd i dammen, och jag och jamie såg ett träd, iofs ganska smalt, blåsa omkull utanför stop n shop. Men okej, det va inte i närheten av Barcelona ändå, det va nåt utav det sjukaste jag har varit med om to be honest.

Klockan är 01.25 och jag är inte nöjd med vad jag åstadkommit idag. Alls. När jag tänker tillbaka på det va det inte så smart att äta middag i en timme, eller att spela apples 2 apples i typ tre. Men jag var mycket grymmare idag! Kom nog tvåa, vi vet inte riktigt hur det blev för matt började flumma och ta kort från alla, men det viktiga var att jag fick både korten sexy och sensual, oh yeah haha (det är helt random, jag bara tyckte det va skoj).

Imorrn gäller det, tre lektioner, en inlämning, förberedelser för MINST en till inlämning.
Teater med skolans dramaelever på kvällen, med cruzanne och katerina - det blir nog höjdpunkten på dagen och kanske till och med kan räcka till en news story.
Sen måste jag säga nej till absolut allt annat som kan komma i min väg och s k r i v a.

Hahaha idag satt jag nära tre tjejer i loungen, som snackade om att filmer lät roliga på andra språk, typ hitta nemo på spanska. Så sa en tjej "one time we hit a button and the movie started in like the weirdest language ever, i dont even know what it was" och hennes kompis säger "maybe swedish! like swedish chef ahahaha hurdy murdy guuuuuuurdy buskhedushkeduuu booooort boooooooort" HAHAHA. Jag funderade på att säga nåt, men höll mig till att skratta. Bort bort my ass haha...

Nu ska jag gå igenom min vanliga nattprocedur:
Både jag och jenna sitter vid datorn. Jag stänger av min, plockar undan lite, fixar mitt täcke, klättrar upp (ja ni såg ju hur jävla hög sängen här) i sängen, sätter på alarmet, kollar mobilen lite, lägger den på byrån och vänder mig om. Då ställer sig jenna upp, stänger av sin dator på en sekund, samt tvn, släcker lampan och säger god natt haha. Alternativt tar hon med sig laptopen upp i sängen, efter att ha flyttat sin kudde och lagt den på en stol hon tog med sig sist hon var hemma, som verkligeeen är ivägen... Tänkte om ni va intresserade av hur det är att lägga sig i samma rum som nån man inte känner varje natt haha. Nej, jag är inte bitter, jag bryr mig faktiskt inte alls längre!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback