strong enough

Har en 90's hit parade just nu. Började i kingas rum och vi blev helt fats, och insåg hur gamla vi är.
Om ni har lite tid över, googla "absolute music" och kolla igenom 20-30.......  Jag älskar 90-tal, vi har redan bestämt att när vi flyttar till eget i kingston nästa år ska våran house warming ha det temat, så förbered er haha!

Idag har jag vaknat tiiiiidigt för min 8am, skrivit viktiga mail, bestämt vilka kurser jag ska söka inför nästa termin, fikat på starbucks med kinga och kollat på 2 timmar av mtvs reality shows med jamie haha. Det är riktigt givande (eller...), får bli en fredagstradition.

Nu kommer jaimie snart med mitt vin, va längesen jag drack vin, men tror jag hanterar det bättre än ze vodka. Får se ikväll, jag vet inte ens vart  vi ska, för yaman har inte kommit hit än och då blir alla helt handlingsförlamade. Jag bryr mig ärligt talat inte, sålänge vi har en nice förfest och avslutar på fat bobs haha.




Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback