tillhörigheter

Konversation:

E: får jag låna eran vattenkokare?
J: javisst, till vad?'
E: jag snodde precis tepåsar från matsalen
J: erkänn att du inte har en kopp heller?
E: nää.. kan jag låna en hahaha?

Hahahaha... time to köpa lite saker för mig tror jag, åker snålskjuts hela tiden.

Är jätteförkyld idag, ont i hals, täppt näsa och såklart min bästa vän hostan. Skippade min 8am för det va helt omöjligt. Men har bestämt mig att man blir inte sjuk på helgen så snart ska jag iväg med jaimie och jamie (haha) och kirra stuff inför ikväll (och köpa en kopp). Tror inte det gör mig så mycket sämre faktiskt. Sprit dödar bakterier har jag hört. Och nästa vecka är mid term så alla som har prov (vilket är typ alla utom jag) kommer säkert dissa mig så kan va sjuk då haha.

Det som är lite roligt med att äta i en cafeteria/matsal varje dag är att se vad folk har för matvanor. Yaman åt precis en cheeseburgare, som han hällde parmesanost på. Wtf... Och matt åt cereal med gaffel.

Fan vad kallt det ärrrrrrrr btw, är varmare i london, not fair!


Ciaoooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback