words in a dirty papercup

Jag orkar verkligen inte vara snuvig mer.

Såg världsmästaren i poetry slam igår - han va grym! Lika konstigt att han var här som att världsmästaren i jojo kom till blästadskolan i linköping när jag var nio år, men nu har jag iaf sett dom båda haha!
Här är han iaf, Mighty McGee, om nån är intresserad
http://en.wikipedia.org/wiki/Mighty_Mike_McGee!

Igår försökte jag hitta nåt att skriva en news story om, och fick ett tips av pappersvikaren att det stod en jude på skolgården som lärde en judiska böner och delade ut brownies. Jag tyckte det lät lite intressant så jag gick ut och tog mig en titt. Möttes av en husvagn dr det stod med stora bokstäver WWW.JEWPALTZ.COM. Haha omfg, det va så fyndigt att jag va tvungen att skratta högt. Jag gick inte dit dock för jag är en fegis haha, men jag visste inte riktigt vad jag skulle säga. Ska skriva om nåt tråkigt som vandalisering på campus istället tror jag.

Efter en lång lunch satte vi oss ute med laptops för att plugga, men det blev inte så mycket gjort. Lärde mig iaf vad "goat" betyder the urban dictionary way. It ain't pretty... Killarna fick spring i benen och började spela frisbee, och såg ut som lyckliga småpojkar, riktigt gulligt haha. Jag och jaimie (nej, jag stavar inte fel, hon heter jaimie, och det är användbart att hon iaf stavar det annorlunda än boy-jamie haha) satt kvar på gräset och försökte få klarhet i lite saker genom tjejsnack. Vi är i liknande situationer så att säga. Men jag saknar kinga, det finns ingen här jag är direkt redo att "öppna mig för" än. Aja, på måndag kommer hon tillbaka.



"plugga"

Kommentarer
Postat av: tea

plugga? vad är det? hahah kommer såå faila tentorna. jävla skiiit.

2009-10-08 @ 22:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback