you do it pretty well

Klockan är 09.35 och än sålänge är min inställning till denna dag: im not impressed.
Det regnar, det är kallt, nån jävel borrar nåstans i huset,  jag är trött, gäspade typ 17 ggr på lektionen, har massa plugg och jag har ont i halsen.
Nej, tisdag 27e oktober, nåt mer hoppas jag du har att komma med.

Yeah when you do it, you do it pretty well, but you can go to hell, and stay there as well!

Det är nog så nu.
Om ni undrar vad jag fått det citatet från så ska jag berätta detta.
I påskas när jag åkte från gbg till london snackade jag med killen som satt bredvid mig på planet. Vi började prata för att han hade räknat ihop alla sina svenska mynt och skulle köpa nåt att äta. Han satt där med typ tio högar med enkronor - men när han väl hade bestämt sig för vad han ville ha så visade det sig att dom inte tar svenska mynt på planet. Jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt hahaha, så på den vägen va det, tyckte så synd om honom som räknat så fint. Han ville ge mig pengarna för han skulle ju ändå aldrig använda dom igen, men jag tackade nej haha. Han berättade iaf att han spelade i ett band, och när jag sa att jag spelade flöjt undrade han om jag ville spela med dom nångång. Jag kände inte direkt för det, hade inte många veckor kvar i london innan jag skulle på tågluff, men han tog mitt namn och addade mig på facebook. Jag slog dock inte slag i saken, och tänkte inte mer på det. Sen klickar jag mig randomly till den här videon på youtube:



Japp, det är dom.
Det är nog dags att ta upp den där kontakten haha.
Det va killen i rosa jeans jag snackade med, slinky, som tydligen är relativt well-known i london.
Han va jättesnäll och väntade på mig för att mina väskor kom sist, och bar min ryggsäck till utgången hahaha.

GAH okej jag måste antingen sova eller ta tag i mitt liv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback