crazy crazy

Gårdagens roligaste * 2:

1. Feature Writing. Vår lärare berättar om när hon skulle göra en artikel om ett samhälle som hade en fest för alla som var 100 år och äldre. Det blev en total katastrof, hon kunde inte intervjua nån för alla va helt gaggiga. Så sa hon "So I talked to this lady... hm I don't remember her name *tittar mig i ögonen* so let's say elsa" HAHAHA - till och med i usa ska mitt namn få gammal kärring-stämpel hahahaha. Jag gjode typ en sur min och sen började jag asgarva, så hon ba "eh ok, let's say becky instead then, is anybody here called becky?" hahahaha. Historien i sig var också lite rolig, för tanten i fråga hade frågat sin dotter hur gammal hon va, varpå dottern svarade "youre 102" och tanten ba "omg, i really didnt wanted to be that old" haha naaaaaaw! :(

2. Feature Writing igen. Nån berättar att "planned parenthood" här ska stänga, jag tror att det är typ som  BUM, och en ganska lågmäld tjej vänder sig om och skriker ut "WHAT?!" hahaha och det blev en väldigt awkward silence, och klassens clown vände sig om till mig (som verkligen inte kunde hålla mig för skratt) och ba "yeah you dont wanna be the one screaming WHATTT to that..."

Och just det, en matsalslapp också:
"Don't put salt in your ice cream. It's just a bad idea."

God bless America............

Jag känner mig lite förkyld idag, kanske efter gårkvällens joggingtur, i dunno. Det här är den kallaste dagen sen jag kom hit, hade flipflops igår och boots idag.. Och snart måste jag åka till poughkeepsie för att göra ett reportage om oktoberfest (mm ja vet det är september, dom tar inte så allvarligt på det tydligen) där haha. Okej det verkligen öser ner. Är ju för övrigt 9/11 idag, men ingen har sagt nåt om det, vilket förvånar mig.

Okej måste get ready to rumble, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback