like a boss

Jag blir helt slut i huvudet på måndagar och torsdagar, då jag har två creative writing-lektioner efter varandra, med samma lärare. Jag har inte bestämt mig vad jag tycker om honom än, först älskade jag honom, nu tycker jag att han är lite hypocrit. Han sa till exempel att min titel "the fat girl" var offensive medan han själv skrivit en pjäs som heter "i miss communism" haha. Jaja, får väl se vad han ger mig för betyg på första inlämningen (jag ändrade titeln, jag är en sån mes haha) nästa vecka så ska jag bilda en ny åsikt då. Nu har jag en timmes rast innan en megasession i feature writing. Jag älskar feature writing, själva skrivprocessen, men lektionerna är väldigt långrandiga tyvärr.

Nu tror jag bestämt att mina babes har avskedsmiddag innan dom drar till London, oh sweet London.

Det här var ganska längesen nu! Snart tre år sen om jag räknar rätt, är inte det sjukt?
Hur som helst, jag saknar er och jag hoppas ni gör det bästa av er sista utekväll på länge i gamla hederliga borran!


Nu ska jag lyssna på the loney island's "like a boss" och mentalt förbereda mig för en två och en halv timmes diskussion om artiklar...

Kommentarer
Postat av: vicky

håller på att se på idol just nu och typ hälften av alla som deltar är typ 16!!!! usch, vad gammal jag känner mig haha :(



jag hoppas också att lördagen blir en kväll att minnas :) saknar dig <333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback