someone like me

hahahaha, lycka, jag är BERUSAD här, rätt så seriöst också! ahhhhhhhh lyuckaaaaaaaaaaaaaaaa!
kommer ju ångra detta imrorn kanske, asså blogginlägget, inte shottarna haha!
guuuuuuuud vilken lättnad, lite alkioholist kanske manär ändå. gick ut totlat random, då det buirlar bli bra, jag gjorde mig iordning på 10 minuter, hadep recis kommit hem från damn poughkeepsie (som fortfaradnde är dt roligast nämeteverhhhhh) och hade egentligen tänkt banga, men sen tänkte jag nee varför egentligen,. måste ge det fler chanser, sånadär källarfester. och den ghär vam kt bättre, antaglietn för att jag känner fler folk. roligast va dock efterfesten jag precis kom tillbakja ifrpn, shottar hos npn som bor i college hall = musik campus = coolaste ställlet att bo på helt klart. en brasilianare, som är känd för att vara extreeemt inåtvänd, shottade tre shots och böjrad eplötsligt köra asbra bossa nova. det är däför alkohol är bra liksom, INSE! haha. han var så himla gullig, passionerad bossa nova från ingenstans, han hade inte ens sagt vad han hette innan det hahahaha.

okej okej ja ska nog slutaa hahaha. just de vi skulle gå ut men ja hade intem ed mig leg och en tjej va sjutton, great, för en viss person va nog där, han jag drog en fulig för, och okej ska berätta vad dert var eftersom ja gfaktiskt fick efterfrågan om det. jag såg han länka en artist på fb och jag lyssnade på några låtar, sen började jag prata om det som om ajg kände till artisten fast jaga ldirg nånson hört talas om honom i mitt liv hahahaha, men det funkade ASBRA, hahahaha. kommer aldrig avslöja det, det ledde till en jättelång koversation samt hans förslag om att hitta pånåt, såååå.

haha jag är på så bra humör, vill betona attj ag är ENSAM i mitt rum, ahhhhhhh. för antaglien har jenna pkt hem fr att detä r lpnghelg (älska judewndom haha) och detä r så sjukt underbart, dom kollar på fiolm som efterfest, men när jag såg att mitt rum var släckt så sprang jag hem hahaha öfr det är verkloigen vardagslux att få sluippa va i rummet med nån annan. plus att jag hade däckat på en gång om jag börjat kolla på film nu. jag har iaf lyckats få alla att vilja gå ut dit jag bliuvit bjuden imorn, och nu dckar jag snart. blir lite ledsen att australienran ska åka hem efter jul, det kommer verkligen kännas tomt, jag älsakr dom!

okej det här inlägget är lite väl långt för att va fyllle inser ja nu, men ni måste förstå min lycka, GONATT!

Kommentarer
Postat av: vicky

HAHAHAHAHHA fyllot har talat :D <3333

Postat av: T

HAHAHAHA brukar bara vara jag och vicky som skirver sånna här intelligenta saker på fyllan. ÄNTLIGEN en till som är med i klubben hahaha <3

2009-09-27 @ 17:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback