you can't stop now it's already begun

Oj haha... Jaja, jag bjuder på föregående inlägg. Mår förvånansvärt bra idag, men är så hungrig att jag dör, vaknade nio av nån anledning, och brunchen här öppnar först 11. så snart ska jag iväg dit thank god.

Så ja, gårdagen var intressant minst sagt, tyvärr glömde jag ta med mig kameran, det va en miss, men tror att några andra tog kort. Det var ytterligare en såndär "hemlig" fest där man betalar fem dollar och får en mugg och unlimited beer haha. Jag joinade alla när dom precis skulle gå, för jag hade varit i poughkeepsie och shoppat, så jag hade inte druckit en droppe, och alla andra var något överförfriskade. Men jag tänkte att aja spontana utgångar nrä man gör sig iordning på tio minuter och inte alls vet varför man egentligen går brukar bli jättebra. När vi väl kom dit visste ju alla att jag inte hade fått i img nåt, så jag fick öl från höger och vänster, kände mig som en alkoholsvamp haha.

En av dom roligaste ögonblicken va när jag drog mitt elle s'appelle elza pell skämt för en fransk, och han dissade det totalt. Jag gav dock inte upp och drog det senare igen. Då skrattade han så han grät, men en minut senare sa han "hm i dont remember what you just said, why am i laughing" HAHA så då insåg jag att han va ju totalt stoned eller nåt hahaha så får dra det nån annan gång.

En ny upptäckt:  det finns TVÅ killar som liknar jack black här. pratade med en igår och meddelade honom om att den andra är mer lik haha, han blev nästan lite förolämpad tror jag.

Men alla goda ting har sina nackdelar och nu har jag faktiskt lite dåligt samvete, vet inte riktigt varför, men har en känsla av olust, men hoppas att lösa denna över brunchen jag ska på nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback