och just det

En annan grej. Något jag verkligen tycker om är att minns något fint utan att sakna det. Att bara acceptera hur trevligt det var då och ta fram minnet ibland. Efter en pratstund, en låt, eller något annat som får en att minnas en speciell stund eller en speciell person.

Just nu minns jag hur mycket jag hur mycket jag log när du hade på dig det du visste jag tyckte du var snyggast i världen i, drog ned min röda mössa över mina ögon och sa att det är bättre vi åker bil dom där fem minuterna till restaurangen så jag inte fryser ihjäl. Jag sa att jag fryser inte, för jag är en viking, men let's go in the car then you fat american, haha. När vi var framme sa du att du ville spå mina händer över bordet och till slut höll du dom bara.

Vi skrattade båda åt det och kallade det "lame" ett tag senare för då hade vi nog nästan glömt hur jävla pirrigt och underbart det faktiskt kändes. Men det gör liksom inget för in the long run minns jag ju hur mina kinder blossade och hur det blev en mycket bra start på vintern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback