someone to watch over me

Dagens mest oväntade va nog att jag och alice, efter cirka tre timmars konstant tittande på disaster date, room raiders och the x-factor gick ut och joggade i regnet. Det va riktigt nice - efteråt...

Veckans mest spektakulära var ju att jag träffade en gammal vän, och det var en väldigt bra reunion. Det var skönt att inse att vi fortfarande går så bra ihop. Vi hade våra duster, och blev väl helt enkelt väldigt trötta på varandra, men det känns liksom bra att veta att vi inte slösade bort alla åren då vi umgicks konstant. Jag borde ha tänkt så tidigare, att man är inte bästa vän med någon så länge for nothing. Jag borde tänkt på alla gånger vi gråtit av skratt istället på hur mycket vi irriterade varandra ibland. Underbart att vi har en positiv relation igen i alla fall! Det behövde nog ta lite tid.


On a completely different note så drömde stressdrömmar hela freaking natten last night, jag haaaaaatar sånt. Jag minns inte exakt vad jag drömde nu, men att jag missade flygplan, tåg, bussar, glömde saker, sprang efter något/någon, och vaknade av att hjärtat slog fortade än en kolibris vingar fladdrar. Sjuuukt. Och ofta man drömmer sånt natten till en söndag. Jaja.


Imorrn börjar min praktik på BT! Ska bli intressant. För tillfället vet jag nada, men det blir nog bra.


Luuuuuukta på blommorna. Nej, men det här var när jag va med min kära familj på Ven, då det va nån SVENSK JÄVLA SOMMAR att tala om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback