the garden

Idag känner man att man lever, så att säga. Huvudet dunkar, men det var det lätt värt. Jag skulle ha tagit kort igår alltså, men kameran lämnades hemma, och lika bra var väl det, då jag lämnade min väska obevakad LITE för länge, men folk på trädgårn är tydligen hederliga.

Salem alltså. Klassiskt skolad - det märks. Vad underbar han är, jag blir verkligen glad av att se och höra honom. Kul att han gjorde en cover som va lite dirty, och att låten roxy tydligen handlar om att ha en könssjukdom. Det är inte bara sötlockar och good song inte, haha.

Just nu lyssnar jag på Khoma. Varför det, undrar ni kanske. Jo, idag kan jag säga nåt så snofsigt och pretto att jag lyssnar på musik i jobbsyfte, sug på den ni! Förklarar mer sen - erkänn det är lika spännande som att vänta på när Kenza och Forni avslöjar sina nya projekt?!!!1111ettelva....

Inte lika spännande som Kissie dock, dit når jag nog aldrig, haha.

Tequila är för övrigt världens bästa alkohol. Jag tog ju som sagt inga bilder igår, så ni får en från den urspårade men ack så underbara jobbfesten, där det också konsumerades tequilaaa:

Som en kommentar på facebook: "It's a D-chord. D is for drunk."


Kommentarer
Postat av: tea

HAHAHA "It's a D-chord. D is for drunk" <3 Vill se detta ikväll också!

2010-08-07 @ 12:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback