ikea nesting instinct

Så nu, tio år senare, har jag äntligen sett fight club. Vilken sjukt bra film, trodde jag aldrig just med tanke på namnet. Har analyserat den flitigt och till och med drömt om den haha.

Helgen var trevlig, även om upstate new york var absolut jävla svinkallt. Mitt hår frös till is fast det bara var ytterst lite fuktigt. Men iaf, det är dom små sakerna som gör livet roligt, brukar man inte säga så. Eller det är väl så man ska tänka iaf. Hur som helst, med det menar jag med tanke på min helg, att dela en flaska vin, bli lulliga och prata hetsigt om livet, bli ompysslad, skratta åt en teddybjörn i sängen, skratta åt tusentals youtubeklipp, le åt den nyinköpta vegetariska maten i frysen, få en filt runt sig precis när man ska klaga på kylan, en arm att sova på och komplimanger för ens morgonfrill. Men ändå nånslags distans. Som är svårhanterlig ibland, men den är ändå välbehövd känner jag.

Men tro på fan att jag hittade ett pappersvikningsset i bokhyllan ahahah. Det var faktiskt oslagbart.

Imorrn har jag ungefär en miljon saker att göra. Ska bli kul. Bland annat ska jag läsa upp min radiouppsats, som ska ta EXAKT 60 sekunder, annars får vi signifikanta poängavdrag. Det blir ju skoj. Tur att det är den sköna läraren som snackade om att resa i tiden iaf haha. Eh ja, nu r klockan ett och jag ska upp om sex timmar, hell to the yeah. Inte är jag trött heller. Hela den här terminen kommer jag fucka up min dygnsrytm då jag har så himla olika tider varje dag. Jaja, man är väl ung mohaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback