the old days

Nu har jag precis varit på bodaskolan, och pratat lite om england, usa, och gymnasieval med min gamla engelskalärares nia. Det var riktigt kul, och jag kan inte fatta att det va fem år sen jag slutade nian. Det har hänt hur mycket som helst sen dess, men herregud, fem år. Jag kan ju inte säga att jag har saknat stället. Men det var ändå roligt att komma tillbaka, och den har faktiskt sin alldeles egen lilla charm. Dom hade massor med frågor och jag minns hur mycket jag också undrade om framtiden i den åldern. Jag undrar rätt mycket fortfarande, men på ett annat sätt haha. Men hur som helst, vad folk än tror och vad ryktet än är så är boda en bra skola. Att byta från daltorp dit var VERKLIGEN ett step up som jag inte ångrade mer än den absolut första dagen på boda då jag blev vettskrämd av olika anledningar haha.

Nu: choklad, kaffe, tv, alice, slappa, njuta av de resterande 10 dagarna av lovet.
Imorrn: fake mid-life crisis med honey hahahah

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback