hejdå west coast

Sitter på flygplatsen i las vegas nu, boardar om 15 min, har varit här i tre timmar, tack för gratis wifi!!!!
Är trött och lite orolig för min pengasituation (nej pappa, jag hari nte använt allt ni överförde haha, men vill inte göra det heller!) men det löser sig nog bättre än jag tror...

Hur som helst, har haft sjuuukt kul i vegas, det är verkligen ett udda stället ahaha, tre nätter är nog för det är såååå overwhelming. Går inte ens att förklara. Men måste säga att dom verklgein har lyckats bra med det "nya" vegas (där the hangover utspelar sig), man står bara och gapar.

Lite bilder hinner jag nog med innan det är dags att gå på planet:

the gambler

Caesars palace (did caesar live here?!)

Tog en snabbis till venedig

KOLLA BAKGRUNDSMANNENS MUSTASCH ahahahaha ja döööör, och det såg 1000 ggr roligare ut framifrån. wtf?! hur gpr det till??!!!!

okej det får räcka, måste dra, pusss på er

Kommentarer
Postat av: vicky

HAHAHAHA det ser ut som elfenben typ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback