laaaaaast days


Brighton Beach & Coney Island




jag och keith i prospect park, brooklyn (när jag gick där själv skrämde en knarkare livet ur mig, jag började springa och en man sa att jag kunde polisanmäla det för polisen var i parken. jag tänkte att det borde jag kanske göra, men sen tänkte jag ytterligare en gång hur förjävligt polisen behandlar folk där och att han säkert inte hade några pengar så jag ville inte ha det på mitt samvete. då vet man att man hatar polisen i detta land, när man inte vill anmäla nån som fick en att springa för livet haha)


Rätt häftigt att det här finns typ fem minuter från motorvägen ändå. Häftigt för att vara NYC iaf haha.

my homies and I. and dunkin donuts..

it ain't wet!

mumma

Hahahaha.

I tidningen 2 dagar senare hahaha - dom ska ä'ndra till FLM haha, fyfan va torr man kan va då.

BBQ festival at madison square garden. Fanns inte mycket för mig att hämta där ska jag säga haha!

Burak var i NYC och tjatade om kalorier och hur gammal han är haha ;)

Tog en åktur i hans BMW z4 som jag lärt mig att den heter nu haha

Här, i byn Florida (yeah dom harin te så mkt fantasi i detta land) i detta hus bor polkakungen!
Han har vunnit alla polkagrammisar i ett antal år så nu har dom inte var det priset. Hans registreringsskylt var "POLKA" haha...

En vingård i Warwick Valley, en timme norr om NYC.

Vin klockan tre på eftermiddagen och strålande sol - check.

Senare: ROADTRIIIIIIIIP!
Att åka bil in på 5th avenue var riktigt mäktigt.
Underbara dagar! Imorrn bär det av hemåt, känns overkligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback