comic relief

Ahhhhhhh jag är så trött. Och jag har en tre timmar lång copy editing and layout klass att se fram emot. Jag vet inte om kaffe hjälper idag, kommer nog bara bli stirrig haha. Och efter den lektionen ska jag stanna kvar och redigera bilder för fotopresentationen på onsdag, och sen är det råstud som gäller för FN-provet imorrn. UGH. Jag känner mig relativt säker på short answer questions, men jag skulle inte få ihop en uppsats i dagens tillstånd. Får se hur det går.

Dagens comic relief var iaf min nördlärare som visade hur man går tillväga för att göra en titel page. Han heter bryan, och skrev på namnraden: Prof. B Diddy. Hahahahahaha. Jag älskar honom, har googlat och facebookat honom och hittat hans blogg (jag googlar alltid intressanta lärare haha) och det blev bara bättre. Han hade en inspelning upplagd, av en låt han gjorde i ett musikdataprogram när han var yngre som heter "baaaaaaaa." Den var inte så bra haha...

Nu måste jag vakna till. Förresten fick jag ett A på min uppsats om udda människor i borås relaterat till minskat finansiellt stöd från regeringen hahaha. Det var en liten chansning, men det temat lär han aldrig ha kommit över förut och kommer aldrig läsa nåt om igen tänkte jag, och det gick hem. Tack Lars Höjs och "piraterna" utanför Willys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback