it's in our nature

Ahhhhhhh, nu har jag äntligen fått ordning en del av det kommande sommarlovet här.
Måste ju flytta ut den 21a maj, helt sjukt tidigt men okaaaj, så då ska jag lämna mina megaväskor hos mamadou, åka till james och va där tills den 28e, då jag åker till Los Angeles och möter upp Kinga, vi stannar där tills den 31a då vi åker till VEGAAAS, och därifrån åker jag tillbaka till NYC den tredje. Då ska jag jobba som engelskatutor i några dagar, ska bli skoj! Sen är det lite oplanerat, men ska försöka få in en tripp till new jersey, och en till long island. Och nu har jag precis fått reda på att den 14e ska jag couchsurfa hos en tjej i Brooklyn tills jag åker hem, och hon verkar supercool! Det ska bli riktigt kul, kände för att göra nåt lite crazy haha.

Så ja, jag skrev mest ner allt det nu för att det ska fastna i mitt trötta, men exalterade, huvud.
Det var sååå skönt att få nåt bokat, har stressat över det här hela dagen, mycket mer än mitt skolarbete haha (fast det löser sig, alltså, vet att jag alltid säger hur mycket jag skjuter upp saker här, men när man är i usa är allt relativt så att säga, jag sköter skolan pappa haha!) Och ja, nu stressar jag nog mer över hur i hela friden jag ska packa. Hur ska jag få ner ett helt rum och ett ååååååår i två väskor+handbagage. Får tänka på det.

Det är stressigt här i allmänhet nu, för alla pluggar, stressar över exams, och det är crowded precis överallt. Så det var en lättnad att ha en vän med en biiil (håkan släpper nytt album läste jag) så vi kunde ta en paus och åka 15 min utanför campus där det ser ut typ såhär, om ni minns mina allra första bilder härifrån:


Iaf, imorrn har jag min sista lektion den här terminen, sjuuuukt.
Vi ska ha knytkalas med mat från våra respektive hemländer på FN-lektionen, synd att vi inte har kök, nu får det bli knäckebröd och swedish fish som jag kommer bidra med haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback