jumped off the plane in LAX

Halli hallå. Jag trodde jag skulle hinna uppdatera lite, men det blev helt enkelt inte av. Hade två rätt galna nätter i boston som involverade utgång, havet, random personer, ascoola personer, att james (en annan soffsurfare) skröt om sina fickparkeringsskills och sen körde RAKT in i en annan bil och vi raceade därifrån hahah, musik, musiker (alla jag har pratat med i boston spelar nåt instrument) och gratis drinkar. Och vin. Och väldigt god mat!

Somnade vid tre nångång i torsdags och vaknade fem, var fortfarande lullig nr jag packade ihop allt jag spridit ut i buraks lägenhet. Jag höll seriöst på att inte vakna, han fick slänga en kudde i ansiktet på mig. Sen fyra timmars buss back to NYC, tunnelbana och freaking airtrain till JFK, och sen äntligen iväg med mitt baggage så jag kunde göra vad jag velat göra i sex timmar: äta, haha. Sen sex timmars plan till LA och träffade kinga :) min resdag igår, från buraks lägenhet till vandrarhemmet i santa monica tog alltså från 6 på morgonen till 22 på kvällen, och man kan addera tre timmar pga tidsskillnaden haha. Det är såna dagar jag HATAR med resande, men resten väger upp.



Nu ska vi ut och se LA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback