one hand up for the big city


United Nations, Kinga, and Omabaaaa against harmful nuclear usage



FN-klassen

Här har vi dom flesta föreläsningarna. Sara, jag och kinga - the kingston crew.


Jag var på braaaaa humör vid fulton street tydligen hahaha.


Blev inte sämre vid times square, där dom hade en bilutställning jag inte förstod varför vissa blev så exalterade över haha..


HAHAHA. bara för att.


När  det blev klart att vi skulle stanna i NYC till 7 på morgonen (går inga bussar till new paltz mellan 23.30 och 7, och vi missade bussen lite med flit, ville gå uuut) så insåg jag att jag behövde något mer än the street lights för att hålla mig vaken.


Så att man ska minnas vilket land man är i liksom.


Bartendertjejerna gick all in haha!

Hahahaha.


bjuder på den haha. jag ska ALDRIG dricka bud light igen utanför USA haha. det är verkligen en pissöl, men den som passar min studentbudget bäst om man ska dricka dom i plural haha.

Solen gick upp igen.

Times Square vid sex på morgonen är en minst sagt annorlunda syn.

Och nån hade haft såhär roligt hahaha. Öl och ett par rosa trosor - klockrent måste jag säga.

Sen åkte vi hem, och sen sov jag mellan 08.30-13.30. Hade en jätteproduktiv dag sen, och fick en massa saker gjorda!

Eller kanske inte... haha

Kommentarer
Postat av: h0nungen

är det där en binda i trosan?!

Postat av: elza

HAHAHAHAH nej, det ar en vit blomma typ, assa som sitter fast pa trosan men star ut lite. ahahaha jag lollar

2010-05-10 @ 20:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback