spriiiiiiiiiiing :D

värme! vååår!
spring is here and love is in the air ^^

gårdagen var så härlig, bara två lektioner (eftersom vi kollektivt valde bort franskan) och därmed rast mellan 10.20-14.30
stan, falafel och mc flurry hihi (dieten sket sig igår :P)
och så blev asianbabes intervjuade av borås tidning hahaha
honey sa upprepade gånger igår "vad bra allting känns" och jag kan inte göra annat än att hålla med.
jonas va här igår och det va mysigt ^^ jag va tlött som vanligt, men det är kvinnans roll att va passiv eller hur hahaha.



nu ska jag snart duscha, sen ska jag väl plugga lite och sen till stan och förhoppningsvis hitta skor :D
sen ska ja på en konsert jag inte vill gå på, men jag gör det ändå för pappas skull, im too nice haha.


hihihi stewie <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback