peace out

idag är en bra dag ^^
det mesta har bara flytit på.
lite sovmorgon, svenskan gick bra, TOK va ganska rolig, jag träffade jonas lite i skolan, NEJ JUST DET maten va inte bra men iaf, paper 2 i engelska gjorde mig happy haha och jag hittade iaf 2 julklappar till.
och nu är jag mätt efter att ha varit hungrig ett tag haha
framför allt är det skönt att jag inte behöver plugga nåt mer alls, jag lider med er som har geografi och fysik.

nu har jag inte jättemycket att skriva, så ni ska få ta del av detta som jag kopierade från vix
eller förresten en sak till, honey ser mig och jonas som hennes föräldrar ahahah, och DET skrämmer mig.  hahaha <333


1.)    Put your music player on shuffle
2.) Press forward for each question.
3.) Use the song title as the answer to the question.
4.) NO CHEATING!!!

The questions and my answers:

1.) How am I feeling today?
Brännö serenad
(haha nja)

2.) Where will I get married?

Hard rock hallelujah
(hahahahah okeeej)

3.) What is my best friend's theme song?
I have nothing
(HAHAHAH poor me)

4.) What is/was highschool like?

You raise me up
(haha vad bra)

5.) What is the best thing about me?
om tiden vill ifatt
(jag förstår inte riktigt detta haha)

6.) How is today going to be?

have a drink on me
(haha, i wish ^^ )

7.) What is in store for this weekend?

Gullefjun
(hahaha okej jag kommer bli en psykad kyckling)

8.) What song describes my parents?.

Lovely Rita
(haha, den sången handlar om en prostituerad så nja jag vet inte :P )

9.) How is my life going?

You raise me up, IGEN ?! 

 (haha dålig shuffle)

10.) What song will they play at my funeral?
Tjeckien, Slovakien & tillbaks (med slagsmålsklubben)
(hahaha det har jag mycket svårt att tro)


11.) How does the world see me?
It must have been love
(oh yeah)

12.) What do my friends really think of me?
Take it to the limit
(haha, fattar inte)

13) Do people secretly lust after me?

Fly me to the moon
(jag tar det som ett ja ^^ )

14.) How can I make myself happy?

HAHA, ett avsnitt av little britain som jag hade i min playlist startade
(definitivt ett sätt to make myself happy)

15.) What should I do with my life?
Grön kväll i margretelund
(öhm haha)

16.) Will I ever have children?

method acting

(haha den är ganska deprimerande har jag för mig så jag vet inte riktigt)

17.) What is some good advice?

the laughing gnome
(okeeej)

18.) What do I think my current theme song is?
Don’t you forget about me
(haha det kan ju funka, fast det är iofs sebastian haha)

19.) What does everyone else think my current theme song is?

merry fuckin’ christmas
(hahahah jag klagar ju en del på julstressen så)

20.) What type of men/women do you like?:
kom i min fantasi
(ahahahaha det va ganska roligt)

21.) Will you get married?:
play that funky music
(haha nej antar jag)

22.) What should I do with my love life?
nothing like you and I
(yeah)

24.) Where will you live?
du var mitt allt
(haha bra svar)

25.) What will your dying words be?
everybody - backstreet’s back
(HAHAHAHA tänk om det blir så)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag ser att det blev miffat med fetstilen men ni får stå ut, det skulle inte va så :P

2006-12-18 @ 19:06:18
Postat av: Jennica

Hahaha snygga sista ord:D

Postat av: vix

hahaha ;D

2006-12-19 @ 18:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback