om jag vänder mig om

såg precis på en film "om jag vänder mig om"
väldigt bra, men jag förstår robins (min amerikanska engelskalärare) kommentar om svenska filmer, att dom ibland är för deprimerande.
haha, jo.
men för att låta väldigt eh ja vet inte vad så måste jag säga att den berörde mig haha.
vilket andra saker under dagen också har gjort.
det blir temat för dagen att bli berörd
idag va det nämligen konsert, "rätt blåsare vinner 10000", anordnat av kulturskolan.
alltså, 12 bidrag med tjejer och killar mellan 12-16 år.
shit, vad duktiga dom var!
säger som lina, varför övar jag inte mer haha.
hur som helst så blev jag verkligen berörd där med.
speciellt av ett bidrag, där killen som spelade verkligen växte under dom cirka 10 min han va på scenen.
helt sjukt.
säger som lina en gång till, det va nästan så att man ville gifta sig med honom haha.
ne, men väldigt bra va det iaf (läs, jag blev berööörd) och man ville typ gråta
sen hade jag och lina girltalk haha ^^

anyway, tillbaka till filmen.
den hade typ 4 handlingar men för att sammanfatta handlade det om deprimerade och hysteriska människor haha.
men ja älskade en kvinna som svor hela tiden och hatade (eller ja, det gjorde hon väl egentligen inte) sin exman som lämnade henne efter ett 26års äktenskap för en kvinna som va ungefär lika gammal som äktenskapet haha.
så sa hon iaf såhär till sin psykolog "vet du vad jag skulle vilja göra med honom? jag skulle vilja stycka honom, plasta in köttbitarna och lägga dom i charkdisken på ica och sälja dom för 10 kronor kilot"
hahahah det va jävligt bra sagt och det måste väl nästan va så man känner efter att ha blivit dumpad efter 26 år :P
sen gick hon hem till hennes exman och hans nya fru, hotade dom med en elpistol och tvingade hans nya fru att tejpa fast mannen i en stol och konfronterade honom hahaha.


men nu känner jag verkligen att jag hade behövt ett bra slut på filmen för nu känner jag mig tom.

men det va antagligen meningen.

HAHA nu blev det en kentlåt på winamp, antagligen för att jag emo:ar :P
ok, ska sluta nu.

igår va jag på trägårn i gbg där charbel vann guitar hero tävlingen, helt överlägset hahaha.
det va kul, dock va ja trött haha, speciellt på väg hem.

vår TOKdeadline för oss själva är om 36 minuter.
men jag är klar och det tror ja honey och vicky också är.
kul kul, imorrn ska vi sätta ihop haha.
it's gonna be a long day :P
och ja, jag panikar för resten av terminen.
dygnet räcker inte till, jag måste isolera mig snart.
suck.
men jag fick bekräftelse att det va synd om mig idag iaf när jag skulle förklara varför ja inte är med i orkestern längre för en av mina föredettaorkesterledare haha.
men jag får förhoppningsvis nytta av det nån gång i mitt liv.
dock måste jag ta en kurs i excel :P
okej, nu känner jag av att ja inte sov så mycket inatt.


Kommentarer
Postat av: Vicky

aaaw (L)zZzZzzZzzzZzzzzzZZZZzZz

Postat av: Miss L

Helloooo babe! Tycker du ska spana in min blog...;)

2007-04-24 @ 12:19:31
URL: http://louve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback