collage is the shit

som sagt, har ju varit dålig med att lägga in bilder.
så nu får ni fyra kollage från mitt liv, då jag äntligen har laddat ner picasa haha ^^

image265
andreas har tagit alla dom här bilderna haha, snyltare är jag, men mina bilder blev inte bra :P

image266
haha det här va ett tag sen nu, men det va mysigt ^^
ville prova alla sorts kollage och det här blev inte världsbäst precis, för man kan inte flytta bilderna hu rman vill, så nu syns inte berg och mirry så mycket, sorry haha :P
det va ett vattenpipkollage iaf om nån inte fattade det haha.

image267
falkenbergskollage.
jag och alice är läskigt lika där, även om vi båda ser konstiga ut haha.
jag va väldigt röd och vit den dagen.
det är jag nu med, fast på kroppen HAHA.

image268
HAHA det här blev ju bäst.
sikikollage ^^
så sööööööt, speciellt med mammas glasögon :P

en bild säger ju mer än tusen ord, så nu fick ni en rejäl update och inblick i mitt liv ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback