did I fall down and made my mind go black and blue?

jag känner mig typ som raskolnikov-light nu haha.
för det första är det så varmt i mitt rum så det känns som om jag har feber.
mitt rum har typ ett miffat element, så det är antingen jättekallt eller jättevarmt.
och ja, nu är det varmt.
för det andra är jag förvirrad för att ja, det har blivit så..
och för det tredje blir jag galen på att jag har så mycket plugg.
det va bara det, ska inte gå och döda nån ^^
(för er som inte är IBstuds, så är raskolikov en karaktär i romanen brott och straff... :P )

det konstigaste igår va iaf när lars skrev ner namnen på alla hans barn i mitt mattehäfte!
hahaha, lasseboy, som diala sa....
diala är så fucking skööööööön haha <333
får mig alltid att skratta och vet fan alltid vad jag tänker ^^

och en konversation mellan mig och alice igår.
hon hade av nån anledning skaffat bilddagbok, och snackat om det, så ville ja veta vad hon hette där så ja ropade på henne:
e: aliiiiiiiiiiiiiiiiiice
a: aah?
e: vad heter du? (alltså det va införstått att ja mena på bdb för vi hade snackat om det nyss)
a, ser extremt frågande ut: öhm.. alice? ...

HAHAHAHAHAHAH

nej nu ska jag inmundiga nåt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha, asg...fan va kul...:P
<3

Postat av: Johanna

hahaha, asg...fan va kul...:P
<3

2007-08-31 @ 14:21:06
URL: http://johhy.blogg.se
Postat av: h0nung

hahahahahahah :D

2007-08-31 @ 17:30:50
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: Jennica

Hahaha:D

2007-09-01 @ 10:17:03
URL: http://spinawebofsound.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback