jahapp

om cirka åtta timmar är jag i skolan igen då.
kul(k)
och jag kommer ju sååå kunna somna nu.
not.

aja, ska bli lite kul att träffa vissa människor man inte sett så mycket i sommar iaf.
men liksom, det skulle jag kunna anordna själv.
utan skolan och dess nackdelar.
men nog om det.

inatt drömde jag tre riktigt konstiga drömmar som alla innehöll mat haha.
det kan nog bero på att jag va hungrig när jag la mig :p
den första va att jag och lite folk skulle äta, så va det kött i en sallad.
så plötsligt tog jag bara en köttbit och började äta på.
alla blev förvånade haha.
men det roliga va att jag kände smaken och hur jag tuggade i drömmen!
det va salt med en typ bra konsistens haha.
sen drömde jag att jag hällde våran olivolja i en rapsoljeflaska och viceversa haha.
det tog värsta lång tid och jag förstår fortfrande inte riktigt meningen med det.
och den tredje drömmen behåller jag för mig själv haha :)


den här bilden får avsluta. som ni ser har jag ljus i ansiktet och ser ännu blekare ut än vad jag egentligen är.
och det, mina vänner, får symbolisera mitt sommarlov hahha. (och faktumet att min lugg snart bör klippas ^^ )
image281

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback