pusmountain

nu har jag varit med på vickys badaihavetoskuld och sovaitältoskuld.
mycket trevligt hahaha.
ne men det blev två riktigt softa dagar, det va verkligen verkligen skönt att komma bort från borås lite och bara vara.
speciellt när vi inte ens kollade på klockan, för det spelade ju ingen roll vad den va, så varför kolla liksom ^^
havsbad va underbart, speciellt i torsdags då vädret va fint :)
sen vände det ju sig emot oss och hela västsverige.
usch.
därav vår hemkomst idag.
plus att vi upptäckte att det inte gick några bussar från campingen imorrn, så det va ju tur att vi åkte hem idag haha.
jobbigt annars, jag hade inte pallat två nätter till i tält.
på hultan va det en helt annan sak.
nu va det mer psykiskt påfrestande.
kan bero på att det fucking åskade precis över oss igår och jag va livrädd.

v: mina myggbett, det kliiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!
e: det ÅSKAR precis ovanför oss, vi kan dö!!!!
v: meh.. det kliaaaaaaaaaaar

HAHAHAH. (lite senare frågade hon om det inte var åskledare i tältet och då ville ja strypa henne lite hahahah men det beror också på att jag är jävligt rädd för åskan haha)

påväg dit överhörde jag några som snackade om att dom skulle till ett ställe där det fanns "knullbart folk"
e: hörde du vad dom sa?
v: nee?
e: att dom skulle till ett ställe där det fanns mycket knullbart folk haha
v: vart? eller asså inte för att det spelar nån roll
(på tåget såg vi även en jättesöt unge som påminde om jouhaine lite hahaha)

och det bästa jag nånsin hört från vickys mun hahahah:
v: elza, kan du simma med arslet *demonstrerar"
HHAHAHAHAHAHAH FÖRLÅT <3333333333333

våran kost bestod av bröd, kex, kex, kex, kex, chips, riskakor....... (förresten glömde jag att nämna kex?!)



och nu är det bara en och en halv vecka kvar tills skolan börjar.
behöver jag nämna att det ger mig ångest?!

Kommentarer
Postat av: Vicky

HAHAHAHAHAHA (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback