salem al fakir <3

jag trodde inte att han skulle lyckas lika bra här som på hultan, men det gjorde han faktiskt!
helt sjukt bra :D
gillar man inte salem har man helt enkelt inte lyssnat på honom, som andreas sa haha.
han gick tillochmed hem bigtime hos mina mycket kritiska föräldrar haha.
yeah.
starstruck är jag nu ^^

fastan går för övrigt bra om det är nån som vill veta haha.
det är inte så farligt som man tror, men självklart har jag varit hungrig haha.
men som min kära mor sa "det dör man inte av", och hon har fan fastat 12 dagar.
power to her, jag tror det räcker med tre dagar för mig.
så imorrn ska vix och jag göra smoothies, mumma ^^
och sen är det parteej hos lina :D
ska dock inte inmundiga mycket alkohol pga fastan.

ne, det får räcka for today hahah.


ELLER JUST DET, DET SKA BLI VARMT I HELGEN SÄGS DET!"
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie säger ja då :D:D:D

Kommentarer
Postat av: Andreas

Listen to me, young palavan:P haha, ja, salem äger!:D

2007-08-04 @ 14:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback