smoothielove

vicky och jag har äntligen funnit kärleken!
........till smoothies!
mmmmmmmm vad gott det är OCH nyttigt.
bästa kombinationen, oh yeah.
och jag har tagit min första penicillintablett.
men det va inte så farligt
bara 19 kvar haha.

linas fest igår va riktigt lyckad :)
kul att träffa lite nytt (och gammalt) folk^^
tog inga kort eller nåt för minnet på min mobil är fullt och kamera hade jag inte med.
men ah kul va det iaf, och god bål och kladdkaka och lina du ska ha cred för musikmixen :D
citat:
l: det är bra när folk säger saker till mig så jag FATTAR!

v
: vem är hon lik? (hörde fel på rik och lik i sann asiatanda hahah)

l (när vi skulle presentera oss): alla säger sina namn och en sak, tillexempel patrik puttekula!
(ingen fattade varför vi inte bara kunde säga våra namn)
sen sa hon "NENE MEN GÖR SOM NI VLL DÅ!"

p
: dra på dig ett par stuprörsjeans och säg att du spelar nåt så är elza din!
HAHA jaja, vet inte hur mycket sanning det ligger i det dock :P



utgång blir det inte ikväll, vill itne utmana ödet nu när ja äter medicin.
så det blir sex&thecitykväll med vixan, och det är inte helt fel det heller ^^

hur som helst, vädret börjar vända.
kommer sista veckorna bli fina tro?
man kan ju alltid hoppas.
nu ska jag sluta med vädersnack då det fan är det tråkigaste som finns egentligen.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback