bara ikväll

jag sov elva timmar inatt HAHA.
fy fan va det va skönt.
tyvärr hade vi ju biologi imorse vilket ledde till att jag fick gå till skolan som vanligt och ha hål mellan 10.30-14.15.........
och till råga på allt glömde jag bort det enda meningsfulla jag kunde ha gjort, nämligen min sånglektion bara för jag va så inne i alla insändare till glöd hahaha.
men dom va riktigt roliga typ "min syster kommer in i badrummet när jag badar och gnider sig mot mig, hon är 19 och mycket starkare än jag för jag är bara 14... är det normalt?"
HAHAHAH ja vet det är hemskt men.. lite kul

men jag känner mig väldigt stressad nu, för ovanligthetens skull.
har varit ganska lugn när det gäller engelska orals fram tills nu, men nu är jag så jävla uppstressad så att det finns inte.
kan inte ens plugga för ja blir nervös bara av att kolla på utdragen.
även om jag har rätt bra koll på dom så känns det som om ja kommer känna mig osäker och fucka up allt när det väl gäller.
och mitt engelskabetyg är det som betyder mest när ja söker vidare kom jag på idag så ja vill typ dö lite nu.
tilll råga på allt så jobbar jag fredag kväll också, FAN va jag ångrar det, palla julbord, kommer inte ens få så bra betalt och det kommer antagligen inte bli roligt alls. och jag har fortfarande problem med min fot så den kommer bli överansträngd osvosvosvosvosvo
tur att honey jobbar med mig iaf omg! <333
nej, nu vill jag bara att det ska bli lördag så jag kan slappna av lite och sen dra ut och festa, och jag skiter i hur tragiskt det kan låta och hur många lärare som har hittat hit men det är verkligen det enda jag vill just nu haha.
eller okej, fredagskväll när jag får gå och lägga mig och veta att ja får sova hur länge som helst är också helt okej.
sömn <333

den enda fråga jag kan ställa mig nu är: VARFÖR HAR JA INTE PLUGGAT INFÖR ORALS ORDENTLIGT?
gahhhhhhhhh kan inte den här terminen ta slut nununununu.

suck nu handla nästan allt om skolan.
vad kan jag säga mer..
jo just det, köp inte köttfärs på ICA! HAHAHA
för er som inte såg uppdrag granskning (vilket antagligen är alla utom jag) så kan jag avslöja att när datumet gått ut på köttet  och det inte har köpts så öppnar dom nämligen förpackningen och märker om den med ett nytt datum fast den faktiskt har gått ut och kan vara en hälsofara.
jättefräscht och så, verkligen.
smaklig måltid alla meatlovers ^^

Kommentarer
Postat av: vicky

aaaw(L) det kommer gå bra på din orals (: jag vill också ut och festaaa!! jävla influensa :@


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback