seems like a joy surrender

idag har jag made up my mind att jag följer med min familj till sardinien den 11e juni, så nu är hultsfred uteslutet.
men det känns som att det är rätt beslut iaf.
får hoppas att det kommer bra band till roskilde.
vix och jag körde sten sax påse om det också och då vann faktiskt familjesemestern första gången så, it just has to be right hahaha.
igår kollade vi på hairspray, knocked up och hitta nemo ^^
vi skulle ju se lars and the real girl också, läs vix blogg för närmare förklaring, men till vår stora förtret gick den inte att öppna på något sätt.
så det får bli nån annan gång, jag ska fan se den filmen, vi kollade på trailern och den verkar asrolig hahah.

nu sitter jag här och väntar på att simpsons och family guy timmen ska börja.
har haft ett antal slappa dagar nu och det är jätteskönt, men nu börjar jag bli lite orolig för skolan.
finns en hel del jag måste ta tag i.
och idag slog det mig även att jag har inte tränat en enda gång den här terminen!
inte en enda! det är ju fan äckligt.
inte för att jag har gått upp i vikt direkt men va faaan, kondition och hälsa.
det kommer straffa sig när jag blir gammal.
så nyårslöften hittils: träna minst en gång i veckan, övningskör! och ett annat som ja inte vill skriva ut ordagrant hahah.
så, nu vet ni hur äckligt otränad jag är...
och nu ska ja lägga mig i sängen och kolla på tv.....

Kommentarer
Postat av: vicky

ha sex med 10 st glömde du!!!!!!!!! HAHAHAHHA (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback