listor is teh shit 2 ^^

snodde den här oerhört givande listan från vix.
luta er tillbaka och njut :P

Vilken svordom använder du mest?
hm... fan tror jag. eller jävla eller fucking haha
Äger du en iPod?
nope
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
ingen, lov you know
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
hahah varför skulle jag göra det? jag har liksom fårskinnstofflor på mig inomhus :P
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
om jag va nöjd med min look skulle jag nog hellre va med haha (ego)
Vilken var den senaste filmen du såg?
Bridget Jones Dagbok <3333333333333333
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
massor av kött!
Har någon någonsin kallat dig lat?
oh yeah, för jag är det haha
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
HAHAH, jag behöver verkligen inte somna snabbare
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
den är tom, winamp is teh shit haha
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
sojamjölk :P
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
maybe baby
När var senast någon stötte på dig?
haha det ni :P
Vad åt du till middag?
har bara ätit frukost än så länge
Använder du huvtröjor?
det händer, men min älskahuvtröjorperiod är förbi
Kan du vissla?
japp
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
jag har för mig att vi spelade när vänstern hade nån slags demonstration en gång. men nä egentligen inte
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
hm, berg-och-dalbanor i guess
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
ja, lite naivt att inte tro det
Vilket riktnummer befinner du dig i?
033
Tittade du på tecknat när du var liten?
absolut, and I still do
Är du blyg inför det motsatta könet?
det händer
Vilken film kan du alla replikerna till?
jag tror jag kan väldigt många till kejsarens nya stil, men kanske inte alla :P "jag har blivit förvandlad till ko, får jag gå hem?" "OKEJ, jag tar potatissallad istället" ahahahaha lol se den filmen jag ber er!
Äger du några bandT-shirts?
kent, tiger lou, håkan hellström (och aaron carter, had a crush on him) HAHA och en limegrön magtröja med spice girls, mycket välanvänd :p
När flög du senast?
förrförra sommaren, till mallorca
Läser du för skojs skull?
ja, fast det blir tyvärr inte så ofta
Pratar du några andra språk?
ajj spik ö bitt inglish
Har du gråtit offentligt?
haha yeah (skrattar åt vickys lame-ass svar på frågan)
Har du en stationär dator eller en laptop?
stationär
Vilka gör du, önskningar eller planer?
haha, men brukar väl kombinera
Försöker du alltid lära dig nya saker?
hoppas det
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
nej
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
nope det beror helt på situationen
Kan du kasta macka?
ne, pappa försökte lära mig när jag va liten men det gick dåligt
Har du någonsin varit på Jamaica?
nej
Vad har du med dig in på bion?
sällskap
Vem är din favoritlärare?
hm.. det va väldigt svårt. men för att bedöma helheten så blir det nog robin
Har du någonson dejtat någon av en annan ras?
HAHAHAH vad menas med ras i det här fallet, en som inte är "arisk" eller typ en hamster? ahahahah men ja om jag tolkar det rätt så har jag det :P (alla ba omg hon har dejtat en hamster  hahaha)
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
tveksamt haha
Gillar du att flyga flygplan?
ja, men jag lyckas alltid hamna bakom eller framför jobbiga skåningar :P (eller ok det har hänt två ggr men ändå)
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
humor
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
haha, man måste väl tycka att nån är attraktiv för att bli attraherad eller w00t?
När sov du senast på golvet?
vet inte
Vilken är din favoritdrink?
den jag drack i italien va god
Gillar du din boendesituation?
ja
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
oändligt många haha. jag skulle helst vilja sova 10 timmar per natt, men det går tyvärr inte haha. ne men sover jag mindre än 6 timmar funkar jag inet särskilt bra, tragiskt men sant haha
Äter du frukost dagligen?
ja
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
egentligen inte haha
Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
haha, majoriteten i klassen har rätt svårt att hålla käft
Vilken är din favoritfrukt?
hm.... svårt att välja. nektarin tror jag, somrigt, sött och smaskigt ( hahaha alliteration)
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
18 :D:D:D köpa ut 2.25or på ica och gå på krogen here i come" (5e april for you info)
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
ganska
Tror du på liv på andra planeter?
kanske
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
mamma, men det gick över fort haha
Tror du att Gud är man eller kvinna?
jag tror nog inte alls :P
Vad var det sista du åt?
en rostad macka
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
överlag samma, men det beror ju väldigt mycket på
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
efter elsa beskow
Gillar du senap?
det är väl helt okej men brukar inte äta det så ofta
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
allting löser sig, annars kan du alltid gifta dig rikt! hahahaha eller inte
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
skulle vilja, men skulle jag våga tro? :P
Sover du på sida, mage eller rygg?
somnar iaf alltid på mage
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
pölsan i smala sussie hahahahah. ne jag vet inte
Har du någonsin köpt något från eBay?
nope
Tycker du om att krama folk?
ja
Skulle du säga att du är trendig?
trendig som få :P
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
I would turn him down in a nice and gentle way (haha lät vix svar stå kvar där)
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
peps persson (hahaha lina sa att vi hade samma hårfärg), flickan i den vita stenen haha, och typ ica nord hahah. mycket heta kändisar måste jag säga
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
aldrig sett star wars, men jag kan en karaktär, darth vader så jag säger det :p
Gör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
beror väl på
Vilka böcker har fått dig att gråta?
jag kommer ihåg en speciellt som hette typ maria+marcus haha. det va väldigtr länge sen jag läste den. men jag har nog lipat över rätt många böcker haha
Tycker du att du är attraktiv?
im too sexy for my jeans, i have to take them off! haha
Vad är du allergisk mot?
inget vad jag vet
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förplikterser?
upp till var och en
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
haha eftersom jag aldrig har ätit det så skulle jag nog få det :P
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Pell-Pell!



haha vi överlevde iaf träningen igår.
jag har dock ont idag, men inte så mycket som jag trodde jag skulle ha.
känns mest i armarna och axlarna och det är väl där jag är som svagast haha.

ne nu måste jag kolla vad det är på radio haha, pusshej


Kommentarer
Postat av: Vicky

Nu får vi inte ta och glömma Chris Martin heller ;D hahahahaha (L)

Postat av: Ammi

"Har du någonson dejtat någon av en annan ras?
HAHAHAH vad menas med ras i det här fallet, en som inte är "arisk" eller typ en hamster? ahahahah men ja om jag tolkar det rätt så har jag det :P (alla ba omg hon har dejtat en hamster hahaha)"

HAHAHAHAHAH :D LOL. (det här var dagens garv, i need to get out more)

2007-02-16 @ 23:49:32
URL: http://ammi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback