januari

snö, slask, halka.

problem.
förvirring.
tomhet.

ne januari och jag är inte meant to be tydligen.
kom på att jag har haft "liknande" (men ändå inte) bekymmer tre år i rad i januari.
hur som helst är januari snart slut och jag förväntar mig bättring haha.
för alla asianbabes <3333  


idag har jag förövrigt varit i skolan mellan 9.40 - 19 typ. (pga föräldrarmöte som vi måste va med på)
eller som vicky så fint uttryckte sig "jag har varit i skolan sen skolan började"
det va inte ens kul men just då va det hilarious haha.




the devil wears prada, oh yeah. they are hot ^^



just det, vilken person påminner den här tjuvlyssningen er om?

Tjej ~20: Du, Micke kommer inte på torsdag eftermiddag. Han ska runkas!
Tjej ~25: Va, ska han runkas? Var gör de det?
Tjej ~20: På sjukhuset, förstås... Runtgenavdelningen!
Båda blir tysta en stund, sen trillar polletten ner och de börjar skratta högt.

du som känner dig träffad kan ju höra av dig, *host*


just nu är jag övertrött och har verkligen lust att strunta i den korkade psykologiuppgiften som egentligen va tills i fredags men hon va "hemma med sjukt barn" då.
orkish. (det roliga är att jag egentligen behöver skriva om lite i sånt jag bytt  till mig)
true IB-spirit.
får se hur det blir.
eller ne jag ska nog göra det.
för roligt om hon läser min blogg haha.  


lite skrämmande att höra på allt söka-till-universitetet-snack idag.
jag vet ingenting!
jaja, det är väl inget problem än.

nu ska jag sluta skriva, spänningskurvan går neråt med stormsteg :P


Kommentarer
Postat av: vix

hmm vem syftar du på elza? :O:O

Postat av: h0nung

HAHAHAHAHA FÖÖÖÖÖR ROLIGT! KÄRLEK TILL VIX (L) OCH ELZ (L)

2007-01-29 @ 21:42:04
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback