buhuu

man ska inte va sjuk på sommaren!
det här suger...
men nu är jag nästan glad att det är dåligt väder, så det inte känns helt åt helvete att ligga inne och kolla på film.
(ja vet, jag är ego)
för kolla på film är vad jag har gjort idag.

först på rosa the movie HAHA, för den hyrde min syrra och hennes kompis igår.

men ja gillade livet enligt rosa, så gulligt och overkligt att hon hittar the love of her life när hon är typ 12 :P
men ah, cute är vad det är :)

och det är också vad rosa och ville är ^^
jag höll nästan på att börja lipa i slutet, men fick lägga band på mig för alice och hennes kompis kollade med mig sista kvarten och dom verkade inte alls berörda hahaha.



sen såg jag the queen, som mamma och pappa kollade på igår.
den va bra, väldigt intressant, men ja somnade till typ 10 min haha.
men jag förstod ändå.. :P
jag är inte så insatt i hela prinsessan diana historien, och ja vet inte hur realistiskt det är skildrat i filmen, men om det är det, shit vad hemskt :/
the princess of the people säger jag bara.


nu ska jag se på will and grace, och that 70's show och tycka synd om mig själv :P
 


Kommentarer
Postat av: Anna

haha jag erkänner att jag också tycker om rosa :P

Postat av: ammi

vet du? jag började tjuta på slutet av rosa-filmen och jag såg den på bio. pinsamt, haha

2007-07-10 @ 18:59:21
URL: http://ammi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback