vattenpipa is the shit

ja just det bloggen.
loggade ut från msn och skulle sova för typ en timme sen, men såg på family guy och sex and the city istället.
blev så sugen haha.
men jag är hur trött som helst (ne okej inte hur trött SOM HELST, för då är man ju VÄLDIGT trött... gaaaah det här är en arbetsskada om nåt hahaha)
eh oj vad intressant detta blev, skulle väntat tills imorrn :P
 
efter jobbet idag va jag med vix, mirry och berg.
vi käkade på mc donalds och satt där längst av alla, som alltid typ haha.
sen åkte vi hem till mirry och rökte vattenpipa, yeah i like ^^
vi höll på rätt länge och till slut va jag yr, illamående och hade huvudvärk haha.
men vattenpipa in my heart ändå, och ja mådde bättre sen.
tog massa roliga kort, men har ingen USBsladd, brukar bluetootha till min syrras mobil och använda hennes hahah, men hon är ju inte hemma nu.
ja får ta och köpa en sladd typ imorrn, jag behöver ju få över musik också.

spännande det där med knallalandsbranden haha.
nu blir det utförsäljning på HM haha och det är ju inte helt fel sålänge kläderna inte är typ brända :P
men vi får väl se på torsdag ^^
jag är veeeeeeerkligen shoppingsugen.
inte bara på rökskadade kläder dock hahaha.

Alright so this is a song about anyone, it could be anyone. 
You're just doing your own thing and some one comes out the blue,
They're like,
"Alright"
He's saying,
"Yeah can I take your digits?"
And you're like, "no not in a million years, you're nasty please leave me alone."

HAHA lily allen är cool, och såhär har nog alla tjejer känt nångång ^^
och lite senare i låten:

Can't knock em out, can't walk away,
Try desperately to think of the politest way to say,
Just get out my face, just leave me alone,
And no you cant have me number,
"why?"
Because I've lost my phone.

Oh yeah, actually yeah I'm pregnant, having a baby in like 6 months so no, and yeah, yeah...


och det burnande avslutet:

nah I've gotta go cos my house is on fire,
I've got herpes, err no I've got syphilis...


HAHA, jag tyckte det va kul iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback