hahahahahahah

livet är fullt av överraskningar.
som till exempel att jennica har laddat upp sina kortegebilder på teknis hemsida :P
väldigt fin bild på min peacepose hahahahah.
sen va det kul att en burbild finns med lol

image174
hahahaha ja dör

sen förevigades jag, tea, honey, lina och anna tydligen på kortegefesten också


image175
hahahaha tea och jag är lätt snyggast, därför vi måste dölja oss hahahah.
och varför jag har handen mellan benen är ju också en fråga i sig hahaha.
men jag kommer ihåg när kortet togs, drodde dock nite det va en teknisfotograf hahaha.

jag får inte så mycket gjort idag och det stör mig.
men jag har iaf övningskört och det gick bra :D
jag körde i en jättestor vattenpöl typ 10 ggr och skrattade varje gång haha.
varken pappa eller jag är säker på att jag är mogen för att ta körtkort :P


Kommentarer
Postat av: Jennica

Haha;D

Postat av: tea

hahahhahaa omg din lilla sak du får plats i en såndär! hahaha. herregud. (L)

2007-05-14 @ 16:57:06
URL: http://telicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback