ja just det, den riktiga :P

ojoj, vilken flummig dag haha.
vaknade 9, gick upp 9.30
sov cirka 8 timmar men va ändå jääättetrött.
nu vet ni.

sen kom jag however till skolan där jag kom bland de sista till engelskan, men min plats var tom som den ska haha, den väntade på mig.
det är viktigt det där med att sitta på rätt platser :P
har aldrig suttit nån annanstans än där på engelskan! förutom när vi gjort grupparbeten där vi måste flytta oss.
då gjorde vi iaf advertising för IB, och honey va ljud.

duuu, duuu, duuuuuuu (eller så haha)

IB.... the key to the world
haha ja det va kul ^^
sen åt vi och tea hade en lång utläggning om en med ett nickname hahaha.
det existerar väldigt många nicknames just nu!
sen fick hon nog alla vid hennes bord att tycka jag är sjuk i huvet, men det gör inget hahha.
jag är ju det så.
och just det, diala frågade alla om vår relation till majs hahahahaha.
sen lyssnade vi på två TOKpresentationer och det roligaste med dom va rammestein låten
Ich durfte keine Nippel lecken - I was not allowed to lick nipples
mycket roligt hahha, det handlade om kloning förresten.

sen studade vix och jag svenska i skolbiblioteket, hemsöbornaextracts som vi missade när vi va i frankrike, och när det stängde sa bibliotikarien: ni får komma hit åp fredag om ni vill
hahaha åh tack :p
hon tyckte nog vi va hopplösa ibstud
så vi gick till stadsbibblan sen hahah
och då snackade vi om en som ser ut som quasimodo haha.
sen sa ja "jag kan en rolig historia om quasimodo men ja har glömt den"
vix "den riktiga?!"
hahahahaha
nääää, kopian hahahah, han är med i många roliga historier har ja hört.
sen lärde hon mig att jambo betyder hej på nåt afrikanskt språk haha.

nu är det iaf låååånghelg, så himla nice :D
kommer sakna honey som ska till sthlm <333
och lina som ska till frankrike, längesen vi sågs for real, men frankrike åh :D <333
HAHA  nu sa radioprataren "akon bacon" hahahah det va oväntat och kul.
ah men iaf, ska sova ut och roa mig :D
och plugga men jag kommer nog inte göra så jättemycket.
ja gör alltid listor innan lov, och det är så tragiskt för ja fullföljer dom aldrig, verkliegn aldrig.
brukar bli att ja kryssar typ två av åtta saker, och detär dom två jag verkligen va tvungen att göra utan att bli screwed typ haha.
just nu är det engelska ja måste göra.
men det är ändå kul, med ugly betty, så det ska nog gå.
sen ska det ju tydligen in en extended essay fråga på måndag haha.
men jag får bullshita ihop nån och ändra sen.
ganska skönt att vi bara är tre som har svenska
jag har iaf bestämt bok, populärmusik från vittula, och både laila och anders verkade tycka det va bra ^^



just det, jag är ju sur på min familj hahaha.
hade glömt det ^^
alice vet nämligen exakt vad hon ska säga för att reta upp mig, och hon gör det alltid på fel (eller rätt) tillflle så ja blir skitsur hahah.
så dom tyckte jag va löjlig, och det kanske jag va men ja tyckte dom borde låtit mig va det :P
hm ja kanske borde fixa datorn idag så jag kan använda den på ett normalt sätt.
är fortfarande inne på felsäkert läge om nån är intresserad haha.


nää, ugly betty here i come! haha


Kommentarer
Postat av: Vicky

språket är afrikaan ;P hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback