kan ingen svalka mig?

hahah
kom precis hem från promenaden med vix.
dom kommer bli återkommande känner jag, med solglasögon oavsett väder
however, så är jag rätt slö idag vilket inte är bra eftersom jag måste plugga
och treornas exams börjar imorrn, lycka till anna och alla andra ^^

hahahaha just det, vicky är verkligen oerhört trög :D
vi snackade om allt måste göra men inte orkar, så sa jag
"just det jag måste övningsköra också, då kan jag ju göra det istället för att plugga. men jag har kanske alkohol kvar i blodet så då är det ju inte så bra"
vicky "att plugga?"
hahahahaha <333

bilder från kortegehelgen:
 

den här helgen har för övrigt varit en av dom onyttigaste i mitt liv.
junkfood och alkohol varje dag typ.
så jag har blivit junkfoodsjunkie haha, är seriöst sugen på det hela tiden haha.
och det är inte likt mig actually.
image162
det här är då jag hahaha.
nej det går utför med bloggandet nu.
jag ska avsluta lika käckt som vicky:
aja orkar inte skriva mer nu.
vill helst lägga mig ner och dö.
hahaha, ne emos hör hemma på bäckäng :P
men sova några dagar vore inte helt fel ^^


Kommentarer
Postat av: Vicky

send me the pics!!! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback